Renault 9/11 club
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Renault 11 Oldtimer, belastingvrij 1.4 AUT

2 posters

Go down

Renault 11 Oldtimer, belastingvrij 1.4 AUT Empty Renault 11 Oldtimer, belastingvrij 1.4 AUT

Post  Floor_Aleva Mon Feb 21, 2011 1:49 pm

Hierbij te koop aangeboden mijn mooie Renault 11 automaat, bouwjaar 1985, dus belastingvrij! Motorinhoud 1397 cc, 4 cilinders, voorwielaandrijving, 67 pk, automatische transmissie, leeg gewicht 846 kg, gewicht aanhanger geremd 850 kg, ongeremd 423 kg. Verder electrische raampjes voor.
Ik ben de 2e eigenaar van deze auto, die ik 1,5 jaar geleden overgenomen heb van mijn oma. Er moeten wat kleine dingetjes aan gebeuren voor APK: benzineleiding vernieuwen, ruitenwissers voor vernieuwen, remblokken en -schijven voor en remslang linksvoor vernieuwen. Voor een liefhebber misschien een kleine ingreep, maar voor mij als student net een brug te ver. Vandaar dat ik me helaas genoodzaakt zie mijn auto weg te doen.
Vraagprijs: 800 euro of doe een goed bod

De advertentie staat ook op marktplaats: http://auto.marktplaats.nl/renault/424855703-renault-11-oldtimer-belastingvrij-1-4-aut.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1

Groetjes,
Floor Aleva

Floor_Aleva

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 2011-02-20

Back to top Go down

Renault 11 Oldtimer, belastingvrij 1.4 AUT Empty Re: Renault 11 Oldtimer, belastingvrij 1.4 AUT

Post  Gerjan_Karssen Mon Feb 21, 2011 2:14 pm

Zonde dat deze weg moet! De genoemde punten zijn voor 150 euro aan onderdelen wel op te lossen lijkt me.

Trouwens, Enig idee waarom het storingslampje van de automaatbak brandt? die hoort niet te branden bij het op contact zetten van de de auto toch?

Maargoed, Ik vind dat je een uiterst nette prijs hanteert. Waarschijnlijk ben je deze zo kwijt.

Succes met de verkoop!

Gerjan_Karssen

Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 2010-09-27

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum